Moje wyróżnienie w Galerii Marek - influencerzy w Polsce
Jest mi niezmiernie miło, iż zostałam dostrzeżona przez Galerię Marek jako "Wschodząca Gwiazda" influencerów w Polsce.
29 października otrzymałam maila, w którym pani Natalia z Galerii Marek poinformowała mnie, że znalazłam się w rankingu wśród 111 innych osób z całej Polski. Powiem szczerze, że nie wiedziałam nawet iż taki ranking istnieje.
Za zgodą publikuję fragmenty otrzymanego raportu.
Modna Polska... w Internecie. Influencerzy, którzy rządzą w social mediach [NOWY RAPORT]
● W swoim najnowszym raporcie GaleriaMarek.pl przeanalizowała profile 111 influencerów modowych, 37 865 postów i 13 821 komentarzy.
● Ich poczynania na Instagramie śledzi łącznie blisko 15 mln osób. Liczba ich fanów wzrosła w ubiegłym roku o ok. 550 tys.
● Twórców podzielono na cztery grupy: Tytanów (ponad 200 tys. obserwatorów), Osobowości Social Media (od 50 tys. do 200 tys. obserwatorów), Mikroinfluencerów (od 15 tys. do 50 tys. obserwatorów) oraz Wschodzące Gwiazdy (mniej niż 15 tys. obserwatorów).
● 32% Tytanów aktywnie prowadzi swoje konta aż na 4 platformach: Instagramie, Facebooku, Youtubie i Tik-Toku.
● Co piąty influencer mający powyżej 15 tys. obserwujących posiada własną markę modową.
Dzięki wsparciu kilkunastu milionów fanów, polscy influencerzy modowi z roku na rok coraz szerzej rozwijają skrzydła. Stają się internetowymi trendsetterami, którzy inspirują odbiorców i zachęcają duże marki do współpracy. Zasięgom popularnych twórców, zaangażowaniu fanów oraz komentarzom pod ich postami przyjrzała się GaleriaMarek.pl.
Na zawartość naszych szaf wpływają także treści podpatrzone w mediach społecznościowych – zwłaszcza tych, które swoją popularność opierają na przekazie wizualnym. Według sprawozdania Digital 2020, aż 7 na 10 światowych influencerów tworzy treści związane z modą, urodą lub stylem życia.
Niezależnie od szerokości geograficznej, internetowi twórcy są istotnym elementem kampanii promocyjnych nowych kolekcji odzieżowych. Ich imponujące zasięgi to nie wszystko. Największą wartość ma przyjazna relacja z fanami, budowana przez lata. Duży nacisk na zaangażowanie obserwatorów polskich influencerów modowych położyła w swoim nowym raporcie GaleriaMarek.pl: https://galeriamarek.pl/files/gm/influencerzy_modowi.pdf
Na całym świecie wpływowi instagramerzy, youtuberzy czy blogerzy pomagają markom modowym przede wszystkim w promocji nowych linii odzieżowych oraz dystrybucji tworzonych przez nie treści. Według Fashion and Beauty Monitor to dwa zdecydowanie najważniejsze obszary strategii marketingowej, w które włączani są influencerzy. Dzięki ich pomocy łatwiej trafić do szaf z nową kolekcją lub zwiększyć zasięg starannie zaplanowanej kampanii promocyjnej.
Tytani, Osobowości i Wschodzące gwiazdy – poznajcie polskich influencerów
By przyjrzeć się, jak działają najważniejsi, najciekawsi i najbardziej inspirujący influencerzy modowi w polskim internecie, wzięliśmy pod lupę:
- 111 profili na Instagramie,
- 37 865 postów (Instagram: 24 343; Facebook: 9 740; blog: 3 782),
- 13 821 komentarzy.
Polskich influencerów podzieliliśmy na cztery grupy: Tytanów, Osobowości Social Media, Mikroinfluencerów oraz Wschodzące gwiazdy*. Głównym kryterium była dla nas liczba obserwujących na Instagramie, czyli najważniejszym medium społecznościowym dla marek modowych.
W każdej grupie przyjrzeliśmy się nieco innym elementom działalności.
Gratuluję sukcesu Marzenko, to prawdziwa motywacja :)
OdpowiedzUsuńMasz rację, trochę mnie zmotywowali, bo choć mam o czym pisać i co pokazywać, to czasami sobie myślę, że nikt już na blogi nie zagląda. Czy to ma sens?, ale jak widać, ma
UsuńBardzo fajny post. Super, Gratulacje! Pozdrawiam!^^
OdpowiedzUsuńDziękuję bardzo, pozdrawiam
UsuńBardzo Ci gratuluję:)))Serdecznie pozdrawiam:)))
OdpowiedzUsuńDziękuję bardzo Reniu
UsuńMoc gratulacji Marzeno :)
OdpowiedzUsuńBrawo TY!
Dziękuję bardzo
Usuń